چگونه «عسل طبیعی» را از عسل تقلبی تشخیص دهیم- اخبار اجتماعی تسنیم

Wiki Article

ارزش درمانی عسل در تسکین درد استخوان ها، رماتیسم، سیاتیک، و دردهای مفاصل بسیار زیاد است. بیماران کلیوی جهت تسکین دردهای کلیوی می توانند یک قاشق عسل گون را با جوشانده نسترن ( سی گرم میوه نسترن در آب)، عصار ترب سیاه(یک فنجان در روز) مخلوط و میل کنند. شاید در ذهن خود با سوال هایی همچون: طبع عسل گرم است یا سرد؟ کاملا زرد رنگ بوده و ظاهر آن شبیه عسل های معمولی است.طبع این نوع عسل گرم بوده و برای افراد سرد مزاج بسیار مناسب است. محصولات موجود در سایت آقای زنبوردار کاملا ارگانیک، خالص، خام و طبیعی می باشند و خلوص بالایی دارند. در مصرف این نوع عسل میانه روی کنید.مصرف بیش از حد این نوع عسل باعث آسیب رساندن به سیستم ایمنی بدن می شود. زمانی که شما در طول روز یک قاشق عسل گون مصرف می کنید باعث افزاش جریان خون شده و عملکرد انتقال دهندههای عصبی را بهبود میدهند که به معنی ارتقاء عملکرد مغز شما می باشد. عسل آویشن را با تمام وجود بو کنید تا رایحهی دل انگیز آن وجود شما را فرا بگیرد. آنتی اکسیدان های موجود در عسل گون باعث می شود تا فرد، مبتلا به بیماری های عروقی نشود؛ در نتیجه به کنترل فشارخون کمک می کند.


عسل گون برای سرماخوردگی

رفع بیخوابی و آرامبخش عسل قابلیت از بردن باکتری به نام دفنسین را دارد و از ابتلا به سرطان پیشگیری میکند حفظ رطوبت پوست است و از بین برندهی باکتریهای آکنه آنتی اکسیدان موجود در عسل طبیعی، از پیری زودرس پوست جلوگیری میکند. برای پیشگیری از پیری میتوانید این عسل را به صورت خوراکی مصرف کنید و یا از آن ماسک عسل درست کنید و روی پوست صورت و گردن بمالید. برای همین سعی میکند با بالاترین کیفیت عسل هایشان را به دست مشتری برسانند. وی در پایان گفت: استفاده از عسل و موم آن موجب جوان ماندن پوست شده و شادابی را به آن هدیه میکند. قلب انسان بیشترین مصرف انرژی را در بین تمام عضلات بدن دارد و از ابتدای تولد هرگز استراحت ندارد. گروه عسل سالک و مالک که متشکل از ذوق و سلیقه ی زوجی گردشگر و علاقه مند به ترویج سبک زندگی سالم و طبیعی میباشد فعالیت عرضه عسل طبیعی خود را با تمرکز بر دو عسل پرطرفدار در بین مصرف کنندگان یعنی عسل گشنیز و عسل گون انجام میدهد. زمان برداشت این عسل در فصل تابستان یعنی اوایل تا اواخر مردادماه می باشد. گون گیاهی بوته ای چند ساله است ارتفاع آن معمولا تا ۱ متر می رسد .


عسل گون برای مو

این گیاه رشد سریع و دوام چند ساله دارد و همچنین تکثیر آن سریع است. عسل خالص به همراه شیرینی خاصی که دارد، مزه گیاهان مخلوط شده با آن را حس میکنید که فقط در عسل طبیعی وجود دارد و عسل های مصنوعی دارای این نوع مزه نمیباشند. ابتدا باید بدانیم وقتی اسم یک گیاه را بر روی عسلی میگذارند دور از ذهن است که بگوییم زنبور مطلقا از آن گیاه تغذیه کرده،چون قطعا این موجود شگفت انگیز، هر گیاهی (به جز برخی گیاهان سمی) را که بر سر راه خود ببیند از آن تغذیه میکند. عسل طبیعی زول (بوقناق) تصفیه کننده خون است، مؤثر در کاهش اوره است و انرژی زا می باشد، سیستم ایمنی بدن را در برابر استرس افزایش میدهد. از جمله خواص عسل گون این است که استرس و اضطراب روزمره را برطرف میکند و شما با مصرف آن به آرامش باورنکردنی در سیستم عصبی میرسید. وجود ویتامین B وماده ای به نام استیل کولین دراین عسل آن را به یک تقویت کننده حافظه تبدیل کرده است.


خواص عسل گون برای معده

این خاصیت بر اثر اسید فرمیک آن می باشد. زیرا مستقیما بر روی کلیه اثر کرده و موجب زیاد شدن ادرار می شود. وی ادامه داد: عسل طبیعی اثر ضد باکتریایی دارد و میتواند برای درمان زخمها و برخی از عفونتهای ناشی از سرماخوردگی مفید باشد و همچنین عسل برای تسریع در بهبود زخمهای ناشی از سوختگی و زخمها با خراشهای بافتی موثر است . به دلیل خواص ضد التهابب و ضد میکروبی آن می تواند برای درمان و پیشگیری سینوزیت بسیار مفید باشد. عسل گون طبیعی حاوی فنل ها ، آنزیم ها ، فلاونوئیدها و اسیدهای آلی است-همه آنها نقش مهمی در سلامتی دارند.به همین دلیل خوراکی ضد سرماخوردگی است. عسل طبیعی به دلیل داشتن دیاستاز بعد از مدتی ته نشین می شود و رس می زند. بیمارانی که از درد مفاصل رنج می برند می توانند بر روی یک قطعه تنزیب مقداری عسل مالیده و روی موضع درد بگذارند و پس از دو ساعت آن را عوض کنند عسل گون اصل و ضمنا صبح ها دو قاشق سوپ خوری عسل گون به عنوان صبحانه میل نمایند. سپس تخم شلغم، تخم هویج، تخم شاهی و زیره سیاه را نرم ساییده و همراه با عسل و شلغم پخته شده و کمی شیر دیگر درون مخلوط ریخته، پس از ۵ دقیقه زدن، آنرا از صافی عبور داده و روزی ۱ استکان آنرا میل کنید. This c ontent has ᠎been gener᠎ated by G SA C᠎ontent Generator D emov er sion!

Report this wiki page